Mercedes-Benz művek

Egy márkaképviseletben dolgozó munkás minden napjai. A tipikus hibák, a környezet, mint munka szervezés és az örömök, szépségek.

Friss topikok

Linkblog

Kérdezz - Felelek....

2015.05.27. 17:36 | pixma | 198 komment

Címkék: mercedes ülés osztály vezérlés akku mercedes benz váltó motorhiba csattog benzines srs

Sziasztok. 

Ha kérdeznél, akkor itt válaszolok. DE!!!!!!

Vegyétek már a fáradtságot, hogy elolvassátok, átböngészitek a cikkek alatt lévő segítségeket. 

Ha már otthon akarod megbütykölni, vagy nem hiszel a szerelőnek, érdemes utána olvasni. És nem egyből kérdezni. 

Nem szerelek, nem maszekolok, csak tanácsot osztok. Én is ember vagyok tévedhetek, és nem biztos, hogy megoldom a kérdésed.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mercedesbenz.blog.hu/api/trackback/id/tr637496538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Guller 2015.05.31. 19:48:55

Tisztelt Pixma!

Szinte az összes hsz.-t elolvastam, de ilyen kérdéssel még nem találkoztam az oldalon.W203 as kupém van , és ha automatára kapcsolom a világítás kapcsolót, akkor hol világít, hol nem.Mintha kontakt hiba lenne felkapcsol lekapcsol. És a belső világítással is ugyan ezt teszi.Ez sötétbe és lakott terülten kívül ez elég kellemetlen. Nos a biztosítékokat átnéztem, egyik sem volt kiégve, viszont ahol a lista szerint a riasztónak kellene 2 biztosítéknak lennie, és egy sincs. Arra gondoltam, hogy biztos ezért ugrál lezáráskor a gomb az ajtóba, de utána olvastam, hogy ez típushiba. Olvastam az oldalon, hogy elég szeszélyes a 203 as elektronikája. Hibakódot ezekre nem ír. Van esetleges ötlete, hogy miért vették ki a riasztó biztosítékait? Illetve mivel orvosolható a világítás problémája?
Válaszát előre is köszönöm!

vmárk 2015.06.01. 09:24:06

Tisztelt Pixma!

Van egy w203 c160 2005-ös kocsim. A problémám pedig az lenne, hogy ha bekapcsolva van a ventilátor akkor ciripel egyfolytában, ill. a hőfokszabályzót hiába állítgatom csak hideget vagy max meleget fúj. Mi lehet ennek az oka?

pixma 2015.06.01. 17:49:07

@Guller: Hali, szerintem nincs köze annak a biztinek, a világításhoz, viszont egy próbát megér, bedugni oda egyet. Viszont ha csak automata állásban csinálja, akkor vagy a világítás kapcsoló rosszalkodik, vagy a fényszenzor a hibás. Vagy a fényszenzorhoz menő kábelezés hibás.
A zár az igen ilyen sajnos, de nem csak a 203-asban, a 169, 245, A; B osztályban is, de a 211-es E ben is....Sajnos ez ilyen bután lett megcsinálva, hogy nem bír sokat.

pixma 2015.06.01. 17:53:13

@vmárk: Szia, a ventit ki kell venni, megnézni, nincs e kosz levél stb benne. Ha ez nem akkor lehet a csapágyazása, vagy a szénkefék hangja ez.
A klímát meg kell nézetni géppel, mert hibakódra, és az alapján keresni a hibát. Ugyanis a 203-as-ban az összes állító, elektromos léptetőmotorral van megoldva. És egyesével meg kell nézni őket mért érték alapján. Javaslom, egy márkaszerviz, vagy komolyabb maszek felkeresését.

Guller 2015.06.01. 22:40:31

Köszööm a gyors választ!

vmárk 2015.06.02. 08:45:44

Köszönöm a választ!

nanokuti 2015.06.04. 20:45:06

Sziasztok!

Szükségem lenne egy kis segítségre.
Van nekem egy 2002 kiadású W203 220cdi C osztályos kombi automata mercim.
Nem túl rég olyan problémája volt,h ha lassítottam és megálltam akkor nagyon bedadogott a motor s ha alászedtem s úgy álltam meg akkor volt,h lefulladt vagy majdnem lefulladt.Ha pedig a lámpánál kiraktam üresbe akkor is bedadogott de nem annyira mint sebességbe.ismerősök rádugták gépre de semmi hiba csak a váltóban az alacsony fordulat 710.
Aztán elvittem merci szervizbe és semmi hibát nem találtak.Aztán a légtömegmérőt állapitották meg mivel az értékek határon belül voltak de alacsonyak s kicserélték.Az autó megjavult viszont mondták,h a termosztátom nem működik nem méri el az üzemhőfokot és tényleg nem.kicseréltettem és az autónál ujjból jelentkezik a probléma.ki kell még cserélnem a motortartó bakot de nem hiszem,h ennek lenne hozzá köze.

Remélem tudtok segíteni vagy ha még van kérdés tedd s válaszolok.

köszönöm

pixma 2015.06.06. 09:54:12

@nanokuti: Hali. Ha a légmennyiségmérő körül forog a hiba megállapítás, érdemes megnézni a kipufogógáz visszavezetést. Valószínűleg leragad egy bizonyos helyzetben, azért fullad meg. De az is lehet, hogy a légjáratok elvannak tömődve. Elég összetett a CDI.

nanokuti 2015.06.06. 21:43:33

@pixma: szia!
Köszönöm a gyors választ.
Mindenképp mondani fogom a szervizbe hátha segíti a munkájukat.
Már volt olyan hely ahol azonnal váltót akartak cserélni mert szerintük kuplungos :)
Ma még észre vettem azt,h mikor a lámpához érek és lefékezek majdnem leáll vagy is olyan mint ha egy pillanatra felpörögne de mikor abba hagya akkor a levegő utána egy pillanatra nagyon el kezd befele fújni és nincs automatán.Nem vagyok nagy autóguru de nagyon logikusnak hangzik amit írtál.

nanokuti 2015.06.08. 17:06:10

@nanokuti:
szeretnék még valamit kérdezni!
Ma kiderült,h csak akkor történik ez az egész ha megy a klima.(lámpához érve fullad,bedadog a motor majd hirtelen egy pillanatra megnő a levegőbefujás mennyisége és a kipufogóbol nagy füst jön ki)
Önnek mi a véleménye mi okozhatja?

pixma 2015.06.08. 17:36:13

@nanokuti: Helló, nem tudok újat, mondani. Szerelőhöz kell vinni, sajnos. Aztán bogarászni. Ha valaki ért hozzá, és van ideje, akkor csak a rossz alkatrészt cseréli ki, ha nem ért hozzá, akkor csak cserélgetés lesz a vége, ami többe kerül, mint egy normális szervizben. Ezt tudom javasolni.

Viktor Váradi 2015.06.08. 22:04:32

Sziasztok..
kerni szeretnek egy kis segitseget
Van egy Mercedes-Benz E200CDi
2001 evjàrat,
3000 ezres fordulatnal nem megy feljebb mi lehet a problema?????
A turbom az szerintem biztosan jo!
Előre is koszonom valaszotok

siras0 2015.06.10. 01:06:32

Szia!
Olyan problémám lenne, hogy a középkonzol amin van az ülés fűtés-hűtés, vészvillogó, esp stb nem működik. Háttérvilágítás van de a gombokra nem reagál.
Illetve néha működik néha nem. Közben rájöttem arra, hogy amikor nem működik akkor bezárom az autót (irányítóról, miközben bent ülök) és nagyjából 20 másodperc múlva ismét jó. Kinyitom illetve kiriasztom és mindig normális.
2003 w211 e270

Köszönöm, Olivér

pixma 2015.06.10. 06:41:12

@Viktor Váradi: Helló. Vészüzemben van a motor. Vidd el szervizbe, ott megmondják mi a baja.

pixma 2015.06.10. 06:43:30

@siras0: Szia. Fogós kérdés. Nem találkoztam ilyennel még. Vidd szervizbe, hátha találnak valami hibát.

siras0 2015.06.10. 07:33:39

Köszi a választ.
Lenne mégegy kérdésem.
Hogyha bekapcsolom a klímát akkor egy kicsit zúg valami elölről. (Akkor nem csinálja amikor a klíma nincsen bekapcsolva, csak a venti)

gabor17 2015.06.10. 09:33:18

Kedves Pixma,

Volt egy Mercedes C200 típ. (2007-es évjáratú) személyautóm, amit sikeresen összetörtem és az árokba kötöttem ki. Én sajnos az eszméletemet vesztettem, így csak a tanúk elmondása alapján tudom elmondani, hogy az autó az egyenes úton nekiállt kacsázni, majd hirtelen balra keresztbefordult.
Aki megtalált azt állítja, hogy mikor az eszméletemhez tértem azt nyilatkoztam, hogy az autó teljesen irányíthatatlanná vált!
Véleményed szerint mitől kacsázhatott be az autó????
Előtte 3 héttel korábban volt szervízbe a kocsi, mert kormányzár problémája volt a kocsinak.
Várom mielőbbi válaszodat!
Üdv.

siras0 2015.06.11. 12:36:27

Közben javítanék, mert nem a klímára csinálja, hanem amikor bekapcsolom a Ventillátort klíma nélkül akkor is.

robertrd 2015.07.04. 21:22:33

Szia! Lenne összetett kérdésem:
Adott egy A160-as 1999-es benzin full autómata
1. Hol van ennek a típusnak a központi zár vezérlője. - ha megnyomom a nyitót a kulcson, akkor felvillan az irányjelző, de a zár nem nyit ki. Gondolom a vezérlő részével lehet a bibi.
2. Sokszor szenved a váltó 2-esben, amit eddig olvastam az a kuliszában lévő elektromos panel hibája. Persze mérve nem volt még. Ha elektromos panel, azt hol lehet beszerezni?
Válaszaidat előre is köszönöm.

robertrd 2015.07.04. 22:30:31

A központi zár vezérlőt megtaláltam, hátul a pótkeréknél. Ha megnyomom a kulcson a nyit/záró gombot kattog de semmit nem csinál. Hogy lehet ezt kimérni? Vagy annyi ennek?

Laura55 2015.08.03. 10:51:52

Szia!
Érdeklődni szeretnék, hogy vásárlásnál mire figyeljek egy B 170es tekintetében (2006, benzin) illetve mennyire szervíz igényes és annak költségei mennyire húzósak?
Elég kevés info van a neten erről
a típusról...
Előre is köszönöm!

Pici Patricia 2015.09.22. 18:43:09

Szoa azt akkarom kerdezni. Hogy mi lehet a merceds C osztaly 220Al letilt a turbolya mar 2 szerelonel is volt

Nagy Lászlo Zsolt Tutyika 2015.10.10. 19:27:13

Hogyan kell törölni a légzsakot,hogy ne mutasa hiba ként?

norbertvizi 2015.10.18. 19:42:52

Szia Pixma!
C180 Kompressor(2003) autóm ablaktörlője csak balra irányjelzőzés közben,illetve egy bizonyos pontot eltalálva hajlandó működni. Gyanítom kontakthibás. Ez javítható,vagy kezdjek bontókban irányjelző-kar után keresgélni?
Köszönöm ha segítesz!
Norbi

p305 2015.10.29. 17:24:34

T. PIXMA!
Van egy A merci 170 cdi automatánk 2003 -as, olyat produkál az autó, hogy emelkedőn felfelé ahogy lassul a kocsi nem vált vissza, csak akkor ha szinte majdnem megáll ami ugy 1000-res fordulatot jelent . A váltókart balra eltolva viszont visszavált.
Mi okozhat ilyet?
Köszönöm a választ!
Attila

pixma 2015.10.29. 17:58:49

@p305: Hali. Váltóolajszint az első, aztán az is lehet, hogy kezd tönkre menni a váltó. Vagy valamelyik fordulatszám érzékelő hibája.

mercedes7 2015.11.06. 22:27:30

szia van egy 2001-es W203 asom,már második tele kínlódok, hogy hideg időkben nem nagyon akar felmenni a vizem.mi lehet a probléma?már kettő Behr termosztát lett benne cserélve,nem változott semmi,próbálkoztam, hogy kitakarom a hütőt nem sokat javult.nyáron 90fok az üzemi,5-10 fokon kb.70-max 80 fokos , 0- -5 -10 fokos hidegben van hogy alig megy fel 60 fokra.tudsz segíteni?

pixma 2015.11.08. 08:50:08

@mercedes7: Szi, ezekben asszem volt Zuheizer, kiegészítő fűtés. Ez elektromos az önindító felett található. Ha az xar okozhat ilyen hibát.

mercedes7 2015.11.08. 21:49:11

@pixma: köszonöm a segítségedet!megnézem és megpróbálom megcsinálni.
esetleg tudsz egy-két szót mondani ezekröl a 2.2-es cdi ről?strapabírók?kényespontok? ilyenek?

MarciW203 2015.11.09. 21:19:47

Szia Pixma,

Egy w203 facelift-em van, c200 cdi, 2005-ös.
Két, egymástól független (?) hiba miatt írok neked:
1. Izzítás ellenőrző lámpa: gyújtásnál 2-3 mp-ig világít, ahogy kell, utána simán indul a motor, de ujra világítani kezd járó motornál, kb 40 mp-ig. Ezt mi okozhatja?
2. Ma vettem észre, hogy nem tudom 3000-es fordulat fölé pörgetni a motort...olvastam a fenti hozzászólásokban, hogy vész üzemben lehet... A kérdés, hogy kerülhet-e ilyen állapotba a motor a "service umfang b"-n történő túlfutás miatt? (Szépen számolt vissza 100 km- enként, most " service umfang durchführen"-t mutat... A hét végén viszem szervízbe.)

Válaszaidat előre is köszönöm!

pixma 2015.11.10. 18:24:30

@MarciW203: Hali. Ha viszed szervizbe, akkor:
1. nézzék meg valamelyik izzítód kiment, azért gyúlad újra.
2. Ha vészüzemben van akkor ki kell vizsgálni miért.
Komoly szerviz megtudja oldani, a Diag, gép nélküliek nem biztos:)

A szerviz kijelzés nem befolyásolja a motort.

pixma 2015.11.10. 18:26:49

@mercedes7: Hali, egyik motor sem tökéletes, végül is semmi sem tart örökké.
Talán a legkritikusabb, a befecskendező injektorok, kifújása a többszöri hiba. De elég jó kis motor.

mercedes7 2015.11.10. 23:26:57

@pixma: Hello,köszönöm a választ,eddig megvagyok vele elégedve csak zavaró kicsit, hogy megcsinálok egy elektromos hibát és rá nem sokra jelentkezik egy másik.

mercedes7 2015.11.10. 23:28:47

@MarciW203: Hello,nem akarok okoskodni de nekem is volt ilyen és rossz légtömegmérő miatt nem pörgött ki az autó,kicseréltem utána kipörgött.

MarciW203 2015.11.11. 21:42:22

@pixma:
Köszönöm a gyors válaszokat.
A második témámhoz: Azóta használtam többször az autót...tudtam 3000-es fordulat fölé menni... De azért viszem szervízbe.

Köszi még egyszer.

MarciW203 2015.11.11. 21:43:58

@mercedes7:
Szia, minden komment segítség :)

mercedes7 2015.11.13. 23:30:19

@mercedes7: Milyen olajat ajánlasz 220cdi-be?mi a legjobb bele?

Ogre1314 2015.11.14. 20:13:18

@mercedes7: Hello
A filter abc erdemes rendelni.
A tied egy c220 cdi amibe eredeti olajat ajanlok es 229.51
Nekem ugyan nem dizel hanem benzines van de azt is leirom ha hatha segit masnak is
Az en autom c2.3 kompressor motor amihez ajanljak a nemet mercedes es amugy erre adnak csak garanciat MB 229.3
Magam kerdeztem le a nemet mercedes gyarbol
2000 evi az autom es meg most is 5w hasznalok a dizelnel is igy kell
Ahogy a kompressornal ugy a dizelnel a turbonal is vigyazni kell milyen olajat teszunk bele
Nem szerelo vagyok csak laikus de probalok mindig a gyari helyes iranyba menni
Tudom nem olcso de a premium autonak nem valami szar tescos olaj hanem premium anyag kell

pixma 2015.11.15. 07:52:17

@Ogre1314: Hali, 229.51 /229.52 es olaj csak a Dieselpartikelfilteres autókba kell, ami 5W-30-as. A 229.3/229.31 5W.40 es.
Szerviz intervallumok:
229.3 15000km
229.31 25000km
229.5 15000/20000km
229.51/52 25000/ trapoban akár 40,50 ezer is lehet.

Szicsi71 2015.11.16. 23:44:57

Helló Pixma!
Október útólsó hetében vásároltunk a nejem részére , egy németországból behozott A-150 2005 évjáratú (w169) autót .
A probléma ott kezdődött , mikor hazafelé tartva , felértünk az autópályára kis idő múlva kivillant a esp hibakódja .....ami az eredményezte hogy 120km/óránál letiltott....nem kellett sokáig várni , majd a vízhűtő rendszer hibakódja is megjelent .....ekkor ránéztem a hőfokra , és normális 80fok körüli értéket észleltem.......ami azóta történt:..a hűtőventilátor folyamatosan forog (szerintem ezt jelezte a hibakód) és csak akkor áll le ha kihúzzuk a kulcsot ....már indításkor bekapcsol .....tehát a vízhőfok nem indokolja .
Elvittük szerelőhöz aki a kiolvasás után annyit mondott , valami folyamatosan 10százalékon üzemelteti a ventilátor , az esp-re meg ,(lehet nem pontos) a kormányszög fok ?...valamilyen hibája .....de igazából tanácstalanságot érzek részéről . Ha a javíthatóságról kérdezem , 400ezer körüli összeget emleget , ami inkább ilyen lebeszélő jellegű összeg részéről .......tudom ez nem sok információ , de tanácstalanok vagyunk a hogyan továbbot illetően

Válaszod előre is köszönöm !
Üdv. Tamás

sprinter1 2015.11.18. 01:44:30

Szia Pixma ! Múlthéten 12-én vásároltam C220cdi kombit 6 gang manuális váltó ,amivel van egy kis problémám ezért írok hátha Te tudsz segíteni . Elhoztam a kocsit 300 km-t bezártam. Majd másnap reggel a járgány lemerült aksival várt úgyhogy kulcsházból kulcs kihúz majd pilóta ajtó manuálisan kinyit irány új aksit venni . A boltban a régi aksit megmérték rossz, oké vettem egy ugyanakkora 80A ˙(700A) Exide aksit beraktuk autó működik . Másnap reggel ez lemerült . Tegnap miután elintéztem az átírást és a rendszámot az ADAC re vártam 1 órát mert megint nem indult .A tünet: este leállítóm reggelre lassan elmegy a kraft az aksiból. Este termin a szerelőnél keressük hová tűnik az áram próbalámpa ,multiméter minden játszik 1 óra múlva nincs meg a hiba, generátor tölt, mester hozza a compjutert kormány alatt OBD csatlakozás ,de aztán a két computer nem akar beszélgetni nem ismerik fel egymást . Telefonos segítségre jön az infó a járgány 2006.10. havi ezért csak Bosch computerrel hajlandó szóba állni , de semmi pánik a telefonos segítő mesternek az van és vár .Átrepesztek nincs messze este 18:40 nekiállunk lelkesen Bosch computer a kormányon és dolgozik mint állat végre beszélgetnek a motortérben veszteség mérő multiméter meg vagy három különböző más kütyü , komoly akció van . Több mint 2 órával később Bosch computer szerint minden oké . De az egyéb kütyükön megállapítót diagnózis a következő . Bezárt állapotban a mester 10A veszteséget mért ami túl sok . Majd kerestük , az aksi előtt van egy kötődoboz ahová megy a pozitív körönként. Körönként direktbe kötve megállapította a mester, és azt tanácsolta, a műszerfal bal végénél lévő biztosíték jobb oldali oszlopban lévő 2 alsó biztit estére húzzam ki és reggel indulni fog . A két bizti : a km számláló a másik a centrál ezek a nagy fogyasztók kmórát kell cserélni vagy javítani de Ő azt nem tudja megoldani . Szerintem a két biztire sokkal több minden van kötve . Estére kivettem a biztiket de ma reggel kb 12 órával később megint meg kelet bikázni 5 V mutatott a multiméter . Hívtam a mestert ígérte hogy visszahív de biztos nagyon elfoglalt mert nem hívott 50euroba ennyi fért bele neki . Ma én méregettem agyaltam amit észrevettem :hátsó ablaktörlő nem megy, és járó motornál csukott ajtónál ha ül benn pilóta, ha nem, akkor is jelzi hogy nincs bekötve de az ajtó kinyitásra ez eltűnik . Nem tudom , hogy van e ezeknél az ülésbe van e súly érzékelő vagy nincs vagy egyáltalán ez összefügg e az áramvesztéssel ha az autó bezárt állapotban van . Ma levettem az aksi sarut estére . A kocsin a hátsó csomagtartóban lévő SAM vezérlő egységet nemrég cserélték mert össze vissza világított ,hátul nem volt index , féklámpa. A tolató az egyik oldalon folyamatosan világítót. Kicserélték most rendesen világit minden . Most az áram folyik el szépen lassan és nem tudni ,hogy hová miközben a kocsinak zárt nyugalmi állapotban kéne lennie . Várom ötletedet , tanácsodat . Segítségedet előre is köszönöm Üdv.:László

sprinter1 2015.11.18. 02:04:24

Szia Szicsi71 ! Nem okoskodni akarok csak tanácsolni . Nézzétek át az összes biztit .(Itt fent olvashatód az én vasamnak mi a baja ) Mert én a C klassznál most szedegetem rendesen kifelé mint ha muszáj lenne ˙(sajnos). Ha kiveszem azt a bizonyos két alsót amit tanácsolt tegnap a mester és úgy beindítóm a vasat , nekem is folyamatosan megy a ventilátor és a világítás . Tehát szerintem van olyan ,hogy ha a rendszer nem kapja meg a megfelelő pluszt és elindul valami más , összekuszálódik a computer . Ezek nagyon bonyolult és inteligens rendszerek . Az A klasszba az anyósülés előtt van a padlóba az akksi és ott van egy biztitábla és ha jól tudom a műszerfal bal oldali végébe ott is van én még kutakodnék a csomagtartóba először bal oldal kárpit mögött lehet ott is van . Sok sikert Csáó.

Szicsi71 2015.11.18. 18:34:59

Helló Sprinter1 ! Nagyon köszi hogy vetted a fáradságot és elolvastad a levelem ....sose lehet tudni, éppen mi lesz a jó megoldás , épp ezért minden ötletet , észrevételt , szívesen meghallgatok :))..... jelezni fogom szerelőm felé , amit nálad a biztosítékok ki-be rakosgatása eredményezett ....hátha??
....végigolvasva a Te problémád, hát az se egy egyszerű kategória ...de bocs , nekem lővésem sincs mit lehetne ezzel kezdeni :((.......sajnos az a tapasztalatom ,hogy a nem szakosodott szerelő műhelyek nincsenek felkészülve ezekre a bonyolultabb , főleg,elektronikai hibákra ..... a mercedes szalonok meg aranyáron dolgoznak :((.......remélem mihamarabb megoldódik mindkettőnk , nem kicsi bosszúságot okozó helyzete :))......minden jót! Üdv . Tamás

pixma 2015.11.19. 20:24:34

@Szicsi71: Hali. Ha a kormányelfordulás érzékelő, tényleg tönkre szokott menni ezeken, Lehet bontóból szerezni de az új original is drága. A venti akkor szokott nagy fordulaton ketyegni, ha a motorban , esetleg a Klímában komolyabb hiba van. Én nem sajnálnám a pénzt a márka szervizre. Lehet hamarabb megjavul az autó, mintha sok maszekot végig járja.

pixma 2015.11.19. 20:28:11

@sprinter1: Hali. Egy komolyabb műszerész megtudja keresni mi a baja. Csak végig kell menni mérni a kábeleket. DE! Ha van benne kiegészítő fűtés ami elektromos, akkor lehet azzal van a probléma. Így írásban nem javítható.
És neked is elmondanám, hogy Én nem sajnálnám a pénzt a márka szervizre. Lehet hamarabb megjavul az autó, mintha sok maszekot végig járja.

sprinter1 2015.11.19. 22:41:31

Szia Pixma ! Köszönöm , hogy válaszoltál ! Kiegészítő fűtésről nem tudok , furcsállom is , kerestem de nem találtam kályhát . Viszont tegnap és ma megint nekiálltam én magam . Az új diagnózis : az áram nem a kötődoboz felé távozik , hanem a plusz kábel az aksinál elágazik y-ba és a másik irányba megy el az áram azon a vastag kábelen ami rámegy az önindítóra majd onnan egy másik a generátorra . Ma a mester is beszállt a kutakodásba és azt diagnosztizálta , hogy az önindító szívja az áramot miközben az autó zárva van , és ,hogy ez hosszú út esetén ki is gyulladhat . Te mit gondolsz lehet ez ? Előre is köszönöm Üdv.: László

mercedes7 2015.11.19. 23:14:57

Hello pixma!
A serviceumfang B az micsoda pontosan? azt esetleg valahogy körül tudod írni hogy a kiegészítő füttés nagyjából hogy néz ki? mert nem találom? nívó pálcát valahol tudok vásárolni?köszönöm előre is a válaszod!

pixma 2015.11.20. 17:02:40

@sprinter1: Hali, ha jobban megnézitek, pl az önindítót leszereled, akkor láthatod, hogy az önindító felett a szívó cső alatt a Blokkra fel van csavarozva egy doboz, na és az a Kiegészítő fűtés.
Az önindítóra két saru megy. abból az eggyik ketté van ágaztatva. Vedd le nézd meg. Ha nem ilyen, akkor lehet gondolkodni, hogy a generátor, vagy az önindító. De különben ha leveszed a sarut beszigetelőzöd, vissza teszed az akura a sarut, majd újra mérsz akkor tuti ki lehet zárni mi a bibi.

pixma 2015.11.20. 17:05:58

@mercedes7: az önindító felett a szívó cső alatt a Blokkra fel van csavarozva egy doboz, na és az a Kiegészítő fűtés.
Szabad szemmel nem látható, csak bontással.
A serviceumfang B azt jelenti hogy nagy szervizt kell csinálni az autón. Olyan ez mint az Inspekció. Vagy lehet nevezni karban tartásnak is. A szervizfüzetben le van írva, melyik cuccot, milyen futásteljesítmény után kell cserélni.

sprinter1 2015.11.20. 18:06:30

Szia Pixma ! Igen ez a holnapi terv. Reggel hozok egy másik önindítót , aztán önindító le . Praktikus ha mindjárt ott van egy másik önindító , tegnap kiderült nem valami hozzá férhető . Azt nem tudod véletlenül az új kiegészítő fűtés kb. milyen árban van. Keresgéltem a netten de csak használtat láttam 100€ körül .Viszont ez lehet ,hogy típushiba ezeknél és nagyon rosszul szerelhető helyen van ezért jobb egy új. Elég lesz holnap kibontani. Ha kikötöm az hosszú távon nem tesz jót a motornak mert nehezen éri el az üzemi hőt .Majd megírom a fejleményeket Üdv.:Laci

pixma 2015.11.21. 07:28:17

@sprinter1: az új ára 150-200 ezer ft, ha jól emlékszem. Sok sikert.

Szicsi71 2015.11.21. 13:37:00

szia Pixma !
Köszi a választ !....ezek szerint a kormányelfordulás érzékelő hibája okozhat esp hibakódot ?......a ventilátor nem hiszem hogy nagy fordulaton forog , mivel a kiolvasó ,folyamatos 10% kapacitást mutat ....aztán lehet hogy én tévedek :(....a Te olvasatodban mit jelent "ha a motorban ,vagy a klímában nagyobb hiba van" ??.....mert a motor ,elvileg szépen" ketyegett "......talán a lánc vezérlés hangját lehet kicsit hallani , de az amúgy is ki lesz cserélve .
Üdv. :Tamás

pixma 2015.11.22. 09:26:13

@Szicsi71: Ha bármilyen hibát észlel egy adott vezérlő egység, akkor generál hibakódot, amit eltárol a diagnosztikához. De igen az a jeladó az ESPhez tartozik...
Nagyobb hiba egyenlő, ha kritikus az adott rendszer működéséhez.

Szicsi71 2015.11.22. 14:01:58

...a kritikus állapot az elektronikára vonatkozik , vagy a motor mechanikai elemeire ,mint például a vezérlés,kenés stb........a kormányelfordulás érzékelőnek mi a német megfelelője? ...mert itthon nem nagyon találok ilyet ....talán az Ebay vagy egyéb gyűjtő oldalak kidobnának valamit :)

mercedes7 2015.11.22. 19:15:59

Hello pixma.
A W203as 220cdi van valami gyenge pontja mert valahonnét nagyon folyik az olaj, és a motornak a bal oldala nagyon olajos a karteron pedig friss olaj van állandóan.

pixma 2015.11.23. 06:29:48

@mercedes7: Hali, ezt optikailag könnyen megtudjátok állapítani sztem.

pixma 2015.11.23. 06:32:27

@Szicsi71: Hali. Inkább ne menjünk bele a diagnosztikai folyamatok és rendszerleírásokba.
A szenzor: Lenkwinkelsensor,
angolul Angelsensor

zsuzsa724 2015.11.25. 07:09:20

Kedves Pixma!következő lenne a kérdésem:w211 es 220cdi Merci.leállít,10p múlva indítózok,teker az önindító,nem indul-nem megy hátra áram az Ac pumpához.Biztosítékok jók.Találkoztál-e már ilyen hibával,hol keressük a hibát?Esetleg a beépített"kis akksinak" lehet-e köze hozzá?Kb 2éve egyszer már rosszalkodott,mikor cseréltetni akartam,az akkumulátoros megmérte,mondta,hogy őszerinte még jó,ne vegyek újat.Azóta nem néztem rá...Köszi válaszod.

pixma 2015.11.25. 17:35:14

@zsuzsa724: Hali, a kis akksinak nincs köze ehhez. Az csak az SBChez van. Amúgy azt is csak akkor kell cserélni ha esetleg a műszerfal írja.
A hibára visszatérve, nem találkoztam ilyennel. Kérdés mennyit kell várni, hogy újra adjon feszültséget a pumpára.

zsuzsa724 2015.11.26. 07:51:30

Szia! Abszolút nem küld hátra áramot.

Mórocz Krisztián 2015.11.29. 17:43:06

Sziasztok. Most talaltam ra az oldalra, es eleg hasznosnak tunik. Elolvastam nagyon sok oldalt, de nem talaltam hasonlo problemat mint az enyem. Szoval megprobalom leirni. Eloszor is az elso eszrevetelem, az hogy ha megyek az autoval, akkor hallani egy olyasmi hangot mint amikor egyik ,,fem" hozzaer a masikhoz *persze lehet hogy nem fem* ezt a jelenseget jobbra kanyarodaskor csinalja leginkabb, mert amikor ballra kanyarodom eltunik a hang. leginkabb en a valto alol hallom a hangot de nem tudom pontosan honnan jon. A masik gondom, pedig a minap ujra elojott. megyek az autoval kb 50MF-et (mert egy angol kocsirol van szo) es egyszer csak villog az ESP es elkezd kicsiket blokkolni menet kozben. ha leallitom es ujrainditom kb 2 perc utan ujra elkezdi. ha huzamosabb ideig nem hasznalom akkor nem jelez, de ha elkezdek hosszabb tavon kocsikazni megint elojon. a ..kattogas" pedig folyamatos kb most mar 1,5 eve. valtani rendesen valt, rendesen huz... stb. ez egy W203-as 2001es nem kompresszoros benzines C-osztaly. esetleg valami 5-let? voltam szerelonel na O nem tudja, a Merci szerviszben meg 500GBP csak egy sima olajcsere. ha ezzel a hibaval bevinnem elkernenek erte vagy 2000 Fontot, es a kocsit 2 eve vettem 1500 Font-ert :) szoval hatha van valami maszek megoldas koszi elore is, es remelem erthetoen irtam le.

Hari64 2015.11.29. 18:16:39

Tisztelt Pixma!
Látva többeknek segít, egy kérdéssel élnék előre is köszönve. Nyáron vettem, C 220 CDI kombi 99-es még a régi.. Most hogy hidegebbre fordult, figyeltem fel egy a motortérből jövő hangra.. Egy elektromos szerű búgó hang a légszűrő,és a kiegyenlítő tartály környékéről, ami leállítás után még jó pár percig megy.. " Normális, előfűtés" mondták többen OK. Ma viszont egy rövidebb út után intenzív fehér füst tört elő a hang környékéről. Leállít, motorház fel, füst eloszlik, égett szag nincs. Mi lehet ez a jelenség? Eléggé meg vagyok riadva. Köszönettel.

sprinter1 2015.11.29. 20:41:42

Szia Pixma ! Sziasztok ! Igazad volt az a vacak kiegészítő fűtés volt a ludas . Kedden volt időm kibontottam , volt nálam egy használt önindító és egy használt kiegészítő fűtés panel is . Megkérdezedtem közben én is itt a Mercédesnél 539 eur és egyből van raktáron nem kell rendelni ,tavaly 5 db-ot eladtak belőle . Csak tudnám ki volt az az okos mérnök aki ezt kitalálta , egy webasto kályha mint a régebbi típusoknál az sokkal jobb szerintem . Most a kocsi működik viszont nem vagyok biztos benne , hogy a használt fűtéselem fűt is, mert nagyon nehezen melegszik a víz ezáltal a fűtés is kevés 45 c mutat a vízvisszajelző 20 km megtétele után . De lehet ,hogy meglesem a termosztátot. És az újabb ,hidegben pattog a hátsó rugó nagyon idegesítő hangja van. Úgyhogy a járgánnyal bevásároltam , nem baj jövőre megválok tőle elég volt . Karácsonyra haza megyek vele szabira és utána csere. Továbbá a megmaradt letesztelt használt önindító is eladó ( Valeo) 65eur vagy 20e Huf átvehető karácsony körül Budapest környékén vagy addig München és Stuttgart között fél úton Ulm környékén. Esetleg ha tudod milyen jelet kap a fűtéselem a csatlakozóban a két kis kábelen át az jól jönne . Köszönök mindent Üdv.:Laci

pixma 2015.11.29. 21:12:54

@Mórocz Krisztián: Hali, ja hogy te angliában vagy:) Sajnos a kattogás bármi lehet abban nem tudok segíteni. Esp, először diagnosztikai gépre kell rakni, biztosan van eltárolt hibakód. az alapján lehet keresgélni.

pixma 2015.11.29. 21:17:08

@Hari64: Helló. Bármi lehet a füst. Meg kell nézegetni, hibakódot kiolvasni. Ez olyan megfoghatatlan dolog. Vagy kicserélsz mindent, vagy vársz amíg komolyabb hibát produkál.

pixma 2015.11.29. 21:19:18

@sprinter1: Hali. Elvileg PWM jellel kommunikál a motorvez. egységgel.
Igen ez fogyó eszköz ezekbe:)

Oláh Barna 2015.12.01. 09:50:15

Helló Pixma
Létezik olyan hogy az óra beállítás menűjéből eltünik az "óra és perc" beállításának felülete? 2002-es C220 CDI-ről van szó. Csak a 12-24-es formátum átváltásának a felülete van meg a menüben. Nem tudom beállítani az órát. Számítógépre dugva elő lehet varázsolni ilyesmit?
Köszi

pixma 2015.12.01. 18:01:34

@Oláh Barna: Helló. Persze létezik ilyen, a műszercsoportban nem lehet állítani, csak az audió fejegységen, ha Navis. Ott is a system gomb alatt.

Korlát István 2015.12.02. 20:26:47

Heló. Van egy Mercedes c220 cdi w202 kombim 1999. Olyan,, problémám,, lenne hogy kB 2000 -es fordulaton még szinte nyugodtan kapcsolok 2-be de ha pl tovább huzatom akkor már nem bírom sebességbe rakni csak 3-as vagy feljebb, ugyan ez van ha 5-ből 110-130 -nál szeretném,, hirtelen,,vissza rakni 4-be, csak akkor sikerül ha leesik a fordulat és a sebesség. Mi lehet a gond vagy ez normális jelenség? Esetleg ha nem hogyan orvosolható?

Oláh Barna 2015.12.03. 12:57:00

@pixma: Hali
Megnéztük a fejegységet is. A "Nav" gomb alatt GPS antenna errort ír. Elképzelhető hogy autómatikusan venné le a pontos időt, csak a hiba miatt nem tudja? Minden esetre furcsa hogy minden kis apróságot lehet engedélyezni, állítani, csak pont az órát nem. (Kis navi van az autóban)
Köszi
Üdv.

pixma 2015.12.07. 09:30:19

@Korlát István: Szia, lehet valamelyik szinkron tönkre ment benne. Érdemes olajat cserélni, vagy a bowdeneket beállítani.

pixma 2015.12.07. 09:32:21

@Oláh Barna: Helló.
Igen ha a navi nem működik, akkor nincs óra kijelzés, vagyis nem lehet állítani. Ha működne, akkor félóránként lehetne beállítani. Majd idomulna a műholdakéhoz.

Korlát István 2015.12.18. 13:40:09

@pixma: és még egy olyan kérdésem lenne, meg nézettem az olajat benne a váltóban és fémes vagyis kis szemcsék vannak benne, azt mondta a szerelő hogy kuka a váltó mármint idézem,, lehet el megy még öt napig lehet hogy két évig,, na most ebből fakadóan el gondolkodtam a váltó cserén nem várnám meg hogy menet közben adja meg magát, kérdés :milyen váltó van alatta sima vagy PD -s (mert voltak akik azt mondták hogy PD)? (1999 c220cdi w202 kombi)

pixma 2015.12.18. 18:14:48

@Korlát István: Helló, lehet csak a szinkronokat kell kicserélni, ami elvileg olcsóbb mint egy bontott váltót felrakni, aminek nem tudják az eredetét. De oda bízom, hogy mi lesz a sorsa. Amúgy a szerelő azért mond ilyet, mert fogalma sincs róla mi van a váltón belül. Szét kell szedni, majd szemre vételezni méregetni mi van elkopva. Vagy levenni és elküldeni egy erre szakosodott váltó javítónak.

szraplaw 2015.12.21. 15:05:00

Szia!

Mercedes B 180CDI CVT váltó problémája miatt kereslek!
futott km: 95.000Km
Tapasztal hiba: Fékezéskor tol az autó(mintha egy utánfutó tolna) és darabosan áll meg! A féken állva néha megugrik az autó.30-80Km/h tempónál gázelvétel után 1200-as fordulaton tartva rezonál az autó!

Mi lehet a probléma? Természetesen 60.000Km-nél megkapta a kötelező olajcserét a váltó.

köszönöm

Szraplaw

Schujer Sándor 2015.12.23. 18:30:44

Üdv Pixma ! Új Merci tulaj vagyok, így sok kérdésem lenne, de ahoz kevés lenne ez az év. Csak a jelenleg leg égetőbbet.
Egy E 280 Avangard-ot vásároltam. (V6 benzin, automat, összkerés)
A motorban és a váltóban szeretnék olajat cserélni. Ezzel kapcsolatban kérnék szaktanácsot, mivel nivópálca nincs, a mennyiségeket és a minőséget illetőleg. Előre is köszi a segítséget.

pixma 2015.12.24. 09:22:17

@Schujer Sándor: Helló, én nem sajnálnám a pénzt elvinném szakszervízbe, ott meg lehetne kérdezni az olajakat, sőt talán még hozott olajjal is megcsinálnák. Nekik van nívó pálcájuk mindkettőhöz.
Amúgy a motorba 8 l körül megy elvileg, a váltóba 6 l körüli, de attól függ a Wandlerből is leengedik e.

mógi 2015.12.28. 18:30:33

Szia pixma!

Olyan kérdésem lenne,van egy A160-as (Avangarde)Mercink,gondol egyet és nem indul,ez független a kinti hőmérséklettől független a motor hőmérsékletétől.
Az aksi jó bemérettem minden oké vele.
A jelenség:Elfordítom a kulcsot nem reagál semmit az öninditó még nem is kattanik.Voltak már találgatások de konkrét okossat nem tudott senki mondani.(Önindító,imo. aksi gyújtáskapcsoló)
Esetleg találkoztál már ilyen konkrét hibával!?
Köszi a válaszodat előre is!

Schujer Sándor 2016.01.04. 15:43:10

Szia Prixma !
W210-en szeretnék első féltengely harangokat cserélni. Van valami lényeges dolog amire figyelni kell ?

pixma 2016.02.01. 18:57:30

@mógi: Szia, gyújtáskapcsoló vagy kormányzár.

pixma 2016.02.01. 18:59:17

@Schujer Sándor: Hali, ha jól tudom leütős. Annyi hogy gyárit vegyél, mert az Ugy xar, műanyag, nem méret pontos, és lejön a bilincs róla, többször jártunk így.

tibcsi68 2016.02.01. 21:42:15

Szia

Most szeretnék venni W209 cabriót 200 compresorost 2004 évjáratút érdeklődnék mire kéne igazán odafigyelnem mik lehetnek a főbb hibaforrások.Válaszod előre is köszönöm.

Glonczi Lászlo 2016.02.07. 19:10:20

Szia

Van egy e290td mercim a generátorját ezen a héten már 2 szer csináltatam és már megint nem jó valami ki ütti a generátorba a hidat mi lehet a hiba ?

Oláh Barna 2016.02.09. 12:06:55

Szia Pixma
c220cdi, jobb oldalon lengőkar csere után elállítódott a kormány állás.
Egyúttal kiírt egy ESP hibát. "C1170" nem tudták megfejteni, hogy mi a hiba. ma du mindenesetre elviszem futóművet beállíttatni. A szerelőm szerint a lengőkarcsere nem indokolná sem futómű beállítást, és az ESP hibát sem hozza összefüggésbe vele. Hozzá tudsz szólni?
Üdv: Oláh Barna

pixma 2016.02.10. 21:33:53

@Oláh Barna: Hali, akkor valamit jól el toltak vele. De valószínű az összetartásod elment, és az a hibakód, a kormányelfordulás érzékelő és ferde kormány miatt van. Viszont ha lengőkart cseréltek, akkor rossz helyre tették vissza az állítócsavart a lengőkarba. ezért ment el a futóműved.

Oláh Barna 2016.02.11. 10:22:52

@pixma: Nagyon köszi. Szerencsére a futómű beállítással megoldódott a probléma. Kormány ütközésig forgatásával megszűnt a figyelmeztetés.
Üdv: Barna

Meri w168 2016.02.21. 11:45:35

Szia w168-as mercin elment a világitás,hol keresem a hibát?Köszi.

Nagy Attila 82 2016.02.24. 19:39:37

Hali, Tanácsot szeretnék kérni 96-os w210-el az a problémám,hogy világít az abs, ets, kézifék, ès a fékpofa kopásjelző lámpa.

Nagy Attila 82 2016.02.27. 13:02:30

Hali, nekem az a problémám 96-os w210,hogy világít az abs, ets, kézifék, fék kopásjelző lámpa

Schaul 2016.03.02. 14:19:31

Tisztelt Pixma!

Az autot amivel problemam akadt, Mercedes E 220 CDI 2002.09 evjarat, 3 hete vettem 198000km-rel egy nemetorszagi kereskedonel, egy nagyon sok egymastol eltero informaciot kaptam a motor allapotaval kapcsolatban. Magyarorszagi baratom megnezte, es azt mondta, hogy nagyon gyanus neki a motor hanga. Szerinte szinte biztos, hogy baj van a befecskendezokkel de szerinte inkabb a motor van elkopva (hajtokaros lehet).
Nemetorszagba visszaterve elmentem egy Mercedes szakszervizbe, ahol azt mondtak, hogy semmit nem hallanak, az auto tokeletes. Ez ugyan megnyugtathatott volna, de egy masik szerelo az A.T.U.-nal felfedezte, hogy a katalizatort amikor rahegesztettek a kipofogora, a hegesztesnel egy kis lyuk tatong, es az komoly hangokat produkalt. Ezert nem tudom feltetel nelkul elfogadni a Mercedes szervizben dolgozo nemet mesterkollega megallapitasat, hogy nem hall semmit, es semmi zavaro nincs az auto hangjaban.
Önöknek nagy tapasztalata van a Mercedes motorok megiteleseben, es ezert a velemenyet szeretnem kerni, hogy hall-e problemat vagy sem. Ma reggel hideg inditas utan, uresjaratban videora vettem a motort. A video szepen visszaadja azt, amit sajat magam eloben is hallok:

www.youtube.com/watch?v=r5xMLzLrhWE

Segitseget elore is koszonom.

pixma 2016.03.02. 21:17:54

@Schaul: Helló. Elég szörnyű hangja van. Sok mindentől lehet, meg majdnem kiugrik a helyéről, egyenletlenül jár.
Szóval, lehet hogy főtengelyes, vagy hajtókaros, Csak úgy lehet kideríteni ha szétszedik és megmérik a kopásokat. De lehet hogy szabad szemmel is látható lesz. A befecskendezőket lehet javítani is, de jobb ha cserélik amelyik éppen rossz.

pixma 2016.03.02. 21:18:40

@Nagy Attila 82: Hali, erre nem tudom a választ.

F. Gyula 2016.03.08. 18:48:43

Köszönöm a választ...
Néhány órája sikerült módfelett erőltetett tempóban - letőltve a netről a kapcsolási rajzokat - átnézni az autót, és meglett a hiba...
A komfortpanel hátsó csatlakozójánál valószinűleg felületi oxidáció miatt a kapcsolat nem jött létre, miután visszakapta az uj akksiról a feszültséget. Kapocs le, néhányszor fel-le, megmozgatva, és azonnal helyreállt minden.
Onnan jöttünk rá, hogy a müszerfalon található billenő kapcsolóval működtethető belső ajtózárja sem működött, holott onnan mennie kellett volna...
de az sem ment. ekkor lett gyanus a komfort panel...
A merci szerviz találta meg a hibát, nagyon rendesek voltak... Miskolcon.
Mindenki örűlt, én a legjobban.
Mégegyszer köszönöm a tippjét, végül is Ön is erre a problémára tippelt, leblokkolt a can... de az oka nem belső softverhiba volt, hanem kapcsolati hiba a feszültségátvitelben... de a lényeg ugyanaz... nem ment ki jel a panelből...

Munkájához további sikert kivánok és mégegyszer gratulálok!!!

Jancsika58 2016.03.13. 10:05:24

Hali Pixma! Mercedes c 2001 évjárat bal tükör index hibát jelez nem működik. Ha megütöm befelé ismét jó. Kont-akt hiba lehet?
Vagy kilazult valami? Hogyan vehetem szét?

Zsolti0718 2016.03.26. 08:28:52

Üdv!Segítséget szeretnék kérni öntől.Nekem egy 2004-es évjáratú Mercedes c200 kombim van.Az autóban nem működött a külső hőmérséklet érzékelő, ezért vettem bele egy újat.Az újat csatlakoztattam a csatiba, de ezt követően sem lett jó, -40-et vagy +85-öt mutat.Ebben kérném a segítségét, hogy milyen gond lehet még vele.Válaszát előre is köszönöm

pixma 2016.03.29. 06:16:18

@Zsolti0718: Hali, lehet kábel szakadás is.

Mercedes 333 2016.03.29. 14:10:53

Heló. Lenne egy kis problémám. Tegnap gondolt egyet az autóm (w202 2.2cdi 1999 kombi) és nem fogadja a kulcsot, vagyis a kormány zár kinyit de a kulcs nem fordul tovább,(egyik percről a másikra) és a központi zár sem zár le nem is veszi észre hiába nyomom még a lámpák sem villognak. Szét szedtem semmi égés nyom vagy hasonló, ha manuálisan ki akasztom azt a kis műanyag,, pöcköt,,akkor tovább fordul a kulcs ki is gyulnak a lámpák de az indító nem reagál, de mindezt úgy hogy ő nem engedi elforditani magától a kulcsot csak ha meg piszkálom... Mi lehet a gond? Pót kulcs nincs. Email:wanted333full@gmail.com

Zsolti0718 2016.03.30. 12:27:32

Üdv!Lehet, hogy valami olyan gond van, mivel a hőmérséklet jeladó teljesen felmelegedett és kigyulladt.

Alex Berger 2016.04.06. 11:51:52

Szia pixima

Van a családba egy 220 cdi vitonk és nem megy a központi zár és 3-4 nap alatt leszivja az aksit az autó az álasban mi lehet vajon a probléma

Alex Berger 2016.04.06. 11:52:40

@Alex Berger: pixma bocs elrontotan az akod nevét

Nyikos Róbert 2016.04.27. 08:38:56

Szia!Végignéztem a kérdéseket, de nem találtam hasonló problémát, mint az enyém.....
Egy B-s 2.0 turbós Merciről lenne szó!
Az autó motorja egyik percről a másikra elkezdett egyenlőtlenül járni, és gyenge lett.3-szór beindult, majd teljesen megadta magát.A hibakódok listája ki lett törölve, mert kb 300 kódot dobott be.Az autó nem indul, nincs hibakód, de a hűltőventillátor gyújtásra bekapcsol.Szikra van, az ac gyújtáskor kb 5 mp.ig megy.Már sajna nincs ötletem, mi lehet a baj, elvileg a vezérlés is a helyén van.Komresszió még nem lett mérve.
Ha van ötleted, kérlek írj!Köszönet előre is!

Arabella Szoke 2016.05.15. 21:14:16

Jo estet Pixma,
Mi vettunk egy Vitot, 2005 os W639 Diesel, normal valtos. Miutan megvettuk elvittuk egy mercedes szervizbe allapot felmeresre es aprob hibakat megcsinaltatni. De nem igazan csinaltak semmit, nagyon elegedetlenek voltunk. Sok penzt elkertek a " semmiert".
1. A muszerfalrol a digitalis kijelzon eltunik minden egy ido utan, olyan mindha tulmelegedne. De nem tudtak megmondani mi lehet a problema.
2. Amikor lezarnam az autot, nem eleg egyszer megnyomnom a "zaro " gombot a kulcson akkor meg folyamatosan villog, legalabb ketszer vagy haromszor kell megnyomnom akkor zar le. Ezt sem tudtak megcsinalni, meg lovesuk sem volt mi lehet a gond.
3. Most meg elkezdett fust szag bejonni, az eggyik injektot kiszedtek es uj "tomitest" kapott az aljara. Bocsanat de nem tudom a specko nevet. (Egy kis rez karika) kitakaritottak meg minden de most meg amikor elinditanak, nem indul. Elforditjak a kulcson minden megjelenik a muszerfalon, olyan a hazgja mintha " minjart elindul" de nem. Az autoszerelo sem erti miert csinalja ezt. Az uzemanyag szurot is megneztek, a diesel megy bele de, ennyi.
Ha barmilyen otleted lenne ezekkel kapcsolatban azt szivesen vennem. Koszonettel Arabella.

Daniel Balogh 2016.05.29. 19:05:48

Egy 180s c mercim van és reggel nem indult mégse nyikkan az onindito

Kovács Máté Asztrik 2016.06.13. 14:34:40

Sziasztok!
Egy olyan kèrdèsem lenne, hogy a "K" relèk dobozàt hol talàlom az A160 as w168 (2001) mercedes ben?
Köszi

Tethys1 2016.08.11. 15:36:24

Üdv!

Hét éve vettem egy 2003-as C180 sportcoupe-t .Egy idő után indításkor a 2. hengerem nem indult el, gyertya ki megpucol megint ment egy darabig ,mindig csak indításkor volt a probléma. Szét lett szedve a motor a dugó tetején állt az olaj gyűrűk szimeringek ki lettek cserélve. Kb 10 ezer km után most alapjáraton rángat a 2. hengerhez gyújtáskimaradás írta be a komputer. Ki lett cserélve a trafó a helyzet nem javult. Egyébként jól megy az autó semmi gyorsul van benne erő . Ha minimális gázt adok az alapjáratra már nem hagy ki a henger. 96000 km van benne. Érdekes módon nem jelzi a motorhibát a komputer csak nagy ritkán.Mit kellene megnézni ?
Köszönettel? Tamás

ohcbiT10 2016.08.14. 14:01:11

Szia!

Egy olyan problémával fordulok hozzád, hogy nem rég vásároltam c 200 cdi w203-t(122 Le), minden rendben van vele, kivéve azt, hogy a kiegyenlítő tartály túlfolyó csapján kinyomja a hűtővizet. Hosszabb útnál többet, rövidebbnél kevesebbet. Az olaj rendben van benne, nem gőzöl a kipufogó. A német kézikönyvében olvastam egy olyat, hogy a hűtőrendszerben, vagy a tartálynál(nem volt egyértelműen leírva) valami tömítés 250.000 km-nél tönkremegy és ki kell cserélni. Szerinted melyik tömítésre gondolhatnak, vagy esetleg van ötleted, hogy mi lehet a probléma?

Előre is köszönöm a válaszod!

lukacs istvan 2016.09.04. 19:13:17

Szia lenne egy kerdesem

lukacs istvan 2016.09.04. 19:17:30

a kocsi egy mercedes E osztaly, 2003 evjarat, klima problemam van, es a teszter a 0110 kodhibatb jelezte ami a feltoltes erzekelo, ez mi ez es holl helyezkedik el, vagy holl talalhato, elore is koszonom, varom a valaszt.

Benedek Toth 2016.09.15. 00:18:36

Hali. tanácsot kérnek clk230 meric eszi a vizet.Az autó kb 2 évet ült és egy gyors mosás után egyből 2300km ment az utolsó kb 300 km kigyűlt lt a víz égő ott fél liter ment bele

Benedek Toth 2016.09.15. 00:29:29

Hali.tanácsokat kérnek clk230 mercim eszi a vizet. Az autó 2 évet ült és egy gyors mosás után egyből 2300 km ment az utolsó 200 km nél kigyult a víz égő ott fél liter víz ment bele. Most induláskor mintha pár másodpercig 1 henger nem menne de hamar elindul. Persze minden folyadék atvolt nézve induláskor. Erős, jól megy csak most kb hetente fél liter víz kell és kb heti 150 km megy.szerintem hengerfej tömitès de nem vagyok biztos és abba se hogy mennyibe kerül.

TG160 2016.09.18. 12:05:06

Tisztelt Fórumozók!
Az alábbi problémába szeretnék segítséget kérni. Van egy A160 CDI-m (W169). Nem hajlandó 3000-es fordulat fölé pörögni. E mellett semmilyen hibajelzést nem ad a computer. Légtömegmérőt cseréltek rajta, de nem segített.

krs1 2016.09.18. 19:48:03

W210 E240 1998 as
98000 km
Tènyleg
15èv garàzsban
Automata .--dèben fèkezve àllòhelyzetben remegès èrezhetô csak akkor ??

Mûanyag kulcs kettô mindegyik nagy nehezen kapja el egyszer jò egyszer nem gyujtàskapcsolò mûanyag sensor ablaka elèg karcos
Kèrem tanàcsod a fenti kettô problemàra tisztelettel ès köszönettel!

kondi balázs 2016.09.23. 17:09:19

Sziasztok. segítség kellene, van egy mercedes w210 e300 td autóm. mostanába azzal szórakozik hogy nem mindig nyitja és zárja a központizárat.
Ha a központi zár nem működik akkor a zenelejátszó se megy az autóba. Hátha tudna valaki orvoslást rá, megköszönném

Kolumban Attila 2016.09.26. 19:44:12

Szia,segitseget kerek,mercedes c180 ,w230 2004 evjarat,taviranyitoval bezaras utan 1percel bekapcsolnak mindket iranyjelzo lampak,hangriasztas nincs.....Hol lehet a hiba,..minden ajtot bezar...Koszi elore is

frenky29 2016.10.08. 19:47:18

Kérdésem Lenne! Úgy Kezdem hogy Salgótarjánban lakom pár maszek szerelőnek elmeséltem a történetem komoly szervizbe még nem vittembe az autóm, azaz utolsó mert állítólag drága,de befogom úgynézki muszály leszek... :) Nos a történetem.: mitsubishi carisma 1.6 benzin rángatott néha ezt két napig átszotta és 2szer v 3szor kigyulladt a sárga motorjel is a műszerfalon.Megálltam újra indítottam megint mentem.Otthon letettem az autót másnap nem indult azóta sem. megnézettem benzinszivattyú megy- szikra van a motorba már nembiztos h ut üzemanyag... egyszerűen nemjár a motor valamiért mi a jo bánat lehet a problem????? Valaki? :( Nagyon elvagyok keseredve,mert az első autóm....... ???

eni44 2016.10.12. 20:27:19

Üdvözlöm.Mercedes e 230 clasicc automata váltós kocsim van. Eleinte nehezen indult ahogy d be raktam azonnal lefulladt,ha mégse akkor meg gáz adásnál fulladt le.amikor nagynehezen beindult indulásnál fulladt le,és közben pukkadozó hang hallatszott a motortérből.és most már besem indul.mi lehet a baja.

K. László 2016.10.17. 12:49:55

Szia.
Problémám a következő! Mercedes a140-1.4 benzin-2000 évj.
Légtömeg mérő üveglapot cseréltem,Lanch müszerrel élő adat szerint működnek,de hideg inditáskor az első inditás rendezetlen,másodszorra normális de dús a keverék,majd kicsit melegszik be áll a normálisra.Meleg motor esetén teljesen normális.Viszont minden inditáskor azonnal beirja hibának a légtömeg mérőt,de a motor normálisan működik.Kérdésem mit kellene kalibrálni hogy érzékelje a sensort,sajnos nem tudok hozzájutni semmilyen gyári adathoz hogy ellenörizhesem,/PL.légtömeg menyiség,befecskendezési idö/igy csak a diagnosztikára tudok hagyatkozni,a Launch-al sem bázis sem szegény vagy dús keverék állitásra nem reagál.Milyen lehetőséget ajánlasz.
Elöre is köszönöm.

Czapp Dianna 2016.10.18. 12:12:06

Szia azt szeretném kérdezni,hogy van egy 2005.A160mercim,tegnap az autópályán menetközben el kezdet sipolni,világítani az ESP lámpa ,a sebesség vissza eset 30km-re. Félre álltam ,leállították az autót és újraindításnál ,mintha semmi nem történt volna ment normálisan.Tudnál segíteni hogy ez mi lehetett vagy most mi van?
Köszönöm

Kolumban Attila 2016.10.18. 19:21:10

Szia,segitseget kerek,mercedes c180 ,w230 2004 evjarat,taviranyitoval bezaras utan 1percel bekapcsolnak mindket iranyjelzo lampak,hangriasztas nincs.....Hol lehet a hiba,..minden ajtot bezar...Koszi elore is

Papi1945 2016.11.12. 08:14:40

Sziasztok! Régi "motoros" vagyok, jó néhány fórumnak voltam és vagyok aktív tagja. Valamennyi fórum udvarias, segítőkész volt (mondeo, renault, peugeot, opel, iveco...)!
Fél éve vettünk a lányomnak egy 2006-os, A 150 mercedes classicot. Bejelentkeztem a mercedes fórumra, mint új, kérdeztem pár dolgot, de választ vagy nem, vagy olyat kaptam, hogy.....
Aztán ami végleg betette a kaput tegnap: egy veterán merci fórumozó azt írta, hogy " az A és B merci nem autó"
Véletlen találtam meg ezt a blogot. Nagyon megörültem, egy igazi, segítőkész társaságra leltem, ahol úgy érzem a kis merci is autó, ha problémám lesz, nyugodtan fordulhatok hozzátok!
Köszönöm!

Cukrászda Parlagi 2016.11.27. 16:59:39

Sziasztok!

ML 270 CDI -nél egyre gyakrabban csinálja az alábbiakat.

Slusszkulcsot elfordítom és a km óra állás helyén kiírja, hogy:

search=error

Majd egyszer csak második vagy sokadik próbálkozásra ez eltűnik és beindul ez a német szartalicslka.

Mi lehet ez?
Köszi a válaszokat.

Cukrászda Parlagi 2016.12.02. 20:28:25

Eléggé aktív egy oldal ez.

Wattson 2016.12.21. 19:45:27

Üdvözlök mindenkit.

Van egy 1997 es C200 Kompresszoros Mercedeszem, amelyben egy 192 lovas 111.944 es motor van. A problémám az vele, hogy terhelés alatt amikor sebességet váltok, mondjuk 3000 es fordulatnál fokozattól függetlenül, a kuplung benyomásakor nem esik vissza a fordulatszám, sőt még egy picit meg is nő (kb 10 fordulatot, tehát 3010 re) és csak ezután , kb 1 - 2 másodperc eltelte után kezd csak lassan visszaesni... De ekkor sem egyből áll be az alapjárat ha mondjuk továbbra is benyomva tartom a kuplungot, vagy kiveszem üresbe hanem 1200 környékén megtorpan majd 1 - 2 másodperc után lassan kezd csökkenni és beáll a 750 es fordulatra. Ezt akkor is ugyanígy csinálja ha mondjuk 80 - 120 kilométer per óránál kiveszem sebességből és hagyom gurulni az autót.

Amit cseréltem és javítottam rajta. Benzin, levegő és olajszűrő, olaj, gyertyák, villamos rendszer ellenőrzése és szenzorok, gyújtótrafók, gyújtókábelek kimérése Auto Data szerint. Az integrált fojtószelep részletes kitakarítása, gázpedál szenzor kimérése gázpedál illetve gazkábel szorulás vizsgálata. Star Diagnosztikával át lett vizsgálva az autó. Hibakód nincsen! Mindettől eltérően a motor hidegen melegen könnyen indul, nem füstöl, szedi a talpát rendesen ha odalépek és jól is megy. De jó lenne ezt a problémát kiküszöböljem!

Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket!

f1vito 2017.01.08. 18:56:26

Szervusztuk!
Segítséget kérnék: 639-és vito vásárlásán gondolkodom. 2011-es gyártmány és Om651 a motorkód. Annyi sok rosszat olvastam már a motorról , autómata váltóról és elektronikáról, hogy valóban ilyen rossz ez a típus?
Válaszotokat előre is köszönöm!

Sinka Attila 2017.01.16. 18:35:43

Sziasztok ! Egy olyan kérdésem lenne van nekem egy w210 2.2 Cdi mercim 1999 évjárat és olyan hiba lépett fel nála hogy nem hajlandó 3000 fordulat felé pörög egyszerűen letilt mi lehet ennek az oka előre is köszönöm a választ

Szozol 2017.01.16. 20:05:28

Tiszteletem!

Szeretném a segítségeteket kérni, van egy 2004-es évjáratú Mercedes W168 170 CDI autóm, ami ritkán olyan jelenséget produkál, hogy alapjáraton működteti az EGR szelepet (vákumos) ami alapjárat ingadozással jár. Ez a jelenség alapjárat közben olykor megszűnik. Ritkán jelentkezik, de bosszantó. A szerelőmmel már próbáltuk kiiktatni az EGR szelepet, de hibajelet jelez, és a turbót tiltja, autóban nincsen erő. EGR szelep takarítva (nem volt nagyon koszos) EGR szelepet vezérlő vákumszelep, valamint a rajta lévő szűrő cserélve.
A segítséget előre is köszönöm, üdv: Szozol

holleadam 2017.01.18. 12:00:03

Sziasztok,

lenne infótok azzal kapcsolatosan, hogy hogyan kell egy w211-es ( SBC-vel, 2 akksival, elektronikaval teletömve ) E220 CDI mercit hosszabb idöre ( 2-3 év ) szakszerüen leállítani? Gondolom több, mint egyszerüen felbakolva, leáramtalanitva rácsukni a garázskaput?

Válaszokat elöre is köszönöm.

Mercedesw211 2017.01.18. 21:01:12

Sziasztok! Adott egy Mercedes W211 2003, E320 benzin.
Tegnap leálitottam mikor hazaertem. Ma mar nem indult! Nem az akksi merult le! Csak porgeti es nem indul.
Gyertya ,szikra ellenorizve,benzint kap, a főtengelyjeladó mukodik,benzinpumpa szinten. Diagnosztika futtatva volt,semmi hibakód nincs!
Otletek vagy segitseg???
Elore is koszonom..

Gabor Sipos 2017.01.26. 09:08:06

Sziasztok!
Vettem egy clk 209-et 2006-os
Az a problémám,hogy mikor be akarom zárni a kulcsal és megnyomom a gombot
Fel le ugrál a központi zar néhányszor,de nem zárja le az autót!
Találkozott már valaki ezzel a problémával??
Köszönöm

Gabor Sipos 2017.01.26. 09:09:26

Sziasztok!
Vettem egy clk 209-et 2006-os
Az a problémám,hogy mikor be akarom zárni a kulcsal és megnyomom a gombot
Fel le ugrál a központi zar néhányszor,de nem zárja le az autót!
Találkozott már valaki ezzel a problémával??
Köszönöm

Papi1945 2017.01.26. 15:44:37

@Gabor Sipos:
Szia!
Ha szerencséd van, csak szorul a működtető kar, egy csöpp kenőanyag segíteni fog:
www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=ij35Zzzqz68
Ha nem, akkor sajnos el van törve benne egy picike rugó, pár forintos dolog,ha lenne ilyen, te is ki tudnád cserélni! (de miértv is árulnának ilyen rugót száz forintért, amikor a zárat megveheted 35-40 ezerért!)
www.youtube.com/watch?time_continue=25&v=ROL1Yi-Pqkw

Gabor Sipos 2017.01.26. 16:58:34

@Papi1945:
Szia!
Köszönöm szépen!
Megnézem!
Le kell szednem az ajto karpitot?
Az a baj,hogy mind két ajtón ugrál a gomb!

Papi1945 2017.01.26. 17:23:38

@Gabor Sipos:
Az olajozáshoz nem kell a kárpitot leszedni, elég fölülről belecsöppenteni.
www.youtube.com/watch?time_continue=57&v=ZwPDOPcWOjU
Érdemes előtte egy fogpiszkálóval vagy drótdarabbal meglazítani a gumiharang szorítását.

Gabor Sipos 2017.01.26. 17:45:22

@Papi1945:
Köszönöm!!!
Megpróbálom

Gabor Sipos 2017.01.27. 18:41:51

@Papi1945:
Szia!
Működött a tanacsod,köszönöm szépen!
Volna meg egy kérdésem!
Olyat produkál az autó,hogy egy picit szaggat,de valójában csak olyan érzés!
Viszont a fordulatszámmérőn látom,hogy hogy valami nincs rendben,mert ugrál egy picit,de csak mondjuk 2000 és 2100 között föl le mozog!es tényleg érezhető,de nem igazán szaggatas,csak olyan mintha ringatna az autó!
Hátha talakoztal már ilyennel!!??
Köszönöm

Papi1945 2017.01.28. 18:34:55

@Gabor Sipos:
Hál' istennek, ilyennel még nem találkoztam...

Papi954 2017.02.25. 16:44:57

Kérdezni szeretném w210 320-as fűtésproblémáját a levegős hűtőrendszer okozhatja -e és ha igen hogy tudom légteleníteni.Mellesleg kb 1-1.5 l vizet kinyom de utána többet nem.
Köszönöm előre is.

Havier88 2017.03.01. 18:51:22

Sziasztok!
Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra.
Egyből egy kéréssel fordulok Hozzátok. Azt az elején leszögezem, hogy Mercedes téren eléggé zöldfülű vagyok.
Viszont formára nagyon megtetszett a CLK coupé (C209). Gyönyörű autó.
Szeretnék vásárolni egy ilyen modellt - mindenképpen Németországból hoznám be. Mivel főképp városban használnám (viszont lehetséges, hogy fél év múlva napi 2x50 km városon kívüli utazáshoz is használnom kell), ezért inkább benzinesben gondolkodom. Ami szóba jöhet: 200 Kompresszor vagy 280 (fogyasztás miatt - főleg ha a fentebb említett vidéki útjaim aktuálisak lesznek - biztos jobb lenne egy 320 CDI, csak félek, hogy a jelenleg főképp városi - rövidtávú - használattól hamar hibásodna.) Mindenképpen automatát szeretnék.
Ilyen kategóriájú autónál tudom, hogy nem szabad a fogyasztást nézni, de azért puszta kíváncsiságból érdekel, hogy a fent említett motortípusok ténylegesen mennyit fogyasztanak?
Láttam, hogy a fórumon másnak is van ilyen modellje. Legyetek kedvesek megírni, hogy mik a tapasztalatok, típushibák, esetleg mire kell figyelni vásárláskor?
Vagy ha ismertek valakit, aki tulajdonosa az említett típusnak, de nincs fent a fórumon (vagy másik fórumon van), akkor az elérhetőségének is nagyon örülnék.
Segítő közreműködésetek köszönöm. Havier

Gabor Valczer 2017.03.24. 11:20:58

sziasztok olyan problemam lenne w211 e220 cdi 4-zonas klimaval elol hut hatul fut.Kompresszor gaz rendben.Elore is kosz a segitseget.

zolo197 2017.04.12. 16:47:21

Szia!W 168. 1.4benzin hiba kiolvasása :3-4 henger gyújtás kimaradás.Gyertya trafó csare újra.1 hónap múlva a probléma ugyan az.Hidegen inditva dadog kb.1 percig majd beáll 700-800/min.ha rálépek a gázpedálra akkor elöbb.Mi lehet a hiba???

Menyhárt László1 2017.06.09. 20:34:08

Üdv: w169 2011-es klima nem
hüt, mit nézzek meg? ML

Köbli Szilárd 2017.07.03. 21:12:42

w202 c180 1996 .. index csak világít...kulcs nélkül a vészvillogó ad gyujtást es egyszerre minden villog a muszerfalon sos kérlek segítsetek előre is köszönöm .:ui a tipp is sokat segít...

Szabóné Szarka Erika 2017.07.17. 13:11:40

Szia!Olyan gondom van,hogy W211 E220cdi autóval,hogy megadta magát az SBC.A szerelő megnézte,elvállalta a felújítást,majd pár nap múlva közölte,hogy nem lehet felújítani!!???Tudnál valami tanácsot adni,köszönöm!

retek norbert 2017.08.11. 12:29:40

Szia. Van egy 2004(w168)A140 autónk, digitklímás, a klíma működik kb 4-5 percig majd szépen lassan abbahagya a hűtést, a klíma hűtőventillátor is lelassul mintha visszavenné a fordulatot, meleget fúj, nincs hűtés!!! Kikapcs-bekapcs ismét működik arra a-4-5 percre! Vezérlési hibára gondolunk, van ötleted? Köszönettel!!

Norbet gulyas 2017.09.14. 16:50:54

Sziasztok egy 210- es mercim van 320 cd autmat ès az lenne a kèrdèsem hogy mi lehet az hogy nem vàlt el 1-es böl sem ès nem pörög ki a motor csa 3000 -ig ott meg àll de ha leàlitom ès ujra inditom akkor jo minden köszönöm a segitsèget.

Laci Tatai 2017.10.02. 20:19:35

Sziasztok!
Cdi 220 w203 problémám hogy nem indul az auto.
Raadom a gyujtást a hütö ventilátor pörög.
100. Probára elindul megallitom utana nem indul.
A hibát szép fokozatossan kezdte minnel nehezebben indult.
Hollandiaban atnezettem akkor meg eleg jol indult. Hazajottem vele gond nélkul most pedig nemakar indulni.
Mielott mentem hollandiaban egyszer kifogyott a gazolaj de a mutato meg negyedig jelezte.
Öntottem ra felkapta es azota fel ta knal nem.merek lejebb menni.
A csovekben van gazolaj csak fordulaton latok hogy neha neha levegő jonne felfele.
Valakinsegitsen mit kellene megneznem!?

Dr.Petendi 2017.10.06. 09:20:31

Tisztelt Merci Benz Művek, egy 1997 c180 benzines automata kocsiról van szó. Most vásároltam. Ha ráadom a gyújtást akkor kb. egy ,ásodperc múlva egy halk szenzor szerü kattanás hallatszik a műszerfalból és egy szintén nagyon halk ventilátor indul el, legalábis én ezt gondolom. Ez mi? Normális? Köszönöm a választ előre is.

Kunyabarcs 2017.10.13. 19:48:30

Szia egy olyan kérdésem lenne van egy c220 cdi 170lovas 2008-as évjáratú mercim és egy olyan jelenségre lettem figyelmes hogy amikor lepadlózom az autót úgy gyorsul mintha játszanék a gázpedallal gyorsul majd mintha nem nyomnék -gázt és ezt mind nagyon gyors iramban csinálja de ha viszont szépen nyomom nem padlón cirka fél és háromnegyed között akkor semmi erre tudnál nekem valamit javasolni hogy mi lehet a probléma előre is köszi krisztián.

Csaba Radványi 2017.11.07. 10:14:47

Lenne egy kèrsèsem. Van egy Mercedes Sprinterem 2010 313 CDI Om 651. A problèma, hogy menet közben kigyulladt a check làmpa ès leált. A motort forgatja de nem indul be. Rà lett dugva gèpre de az nem jelez semmi hibát. Valami ötlet esetleg? Köszönöm

koribaby 2017.12.05. 14:32:38

Szia a kérdésem az volna hogy hogyan lehet a 2007 es A mercimből ki iktatni a kormányzárat emulátor segítsége nélkül illetve ha még is be szerelik akkor ugyan úgy fog működni mint azelött vagy várható újjabb probléma? Köszi

Rati63 2017.12.21. 15:58:28

Szia! Van egy 2003-a s w211-es mercim. Az automata váltója hidegben, +10 C fok alatt, kb 10 km megtételéig bizonytalanul működik. A sebességeket rántva kapcsolja, és előfordul olyan is, hogy egy sebesség tartása mellett a fordulatszám le föl változik. Amikor viszont teljesen meleg a váltó, kb 100km megtétele után a 3-4 es fokozat között kb 100-200 ford/p el felpörög, és úgy kapcsolja a 4-es fokozatot. Találkoztál már hasonló problémával? Kérlek válaszolj.
Üdv: Attila

pixma 2017.12.23. 08:29:35

@Rati63: Szia, igen vannak ilyen problémák. Menj el egy olyan műhelybe, ahol foglalkoznak automata váltó javítással. Valószínűleg meg van kopva valamely lamella és ez okozza a hibát. Sajnos az ilyen javítások 100ezer fölötti összeg.
Általában maga a váltó olaj , és szűrő csere nem oldja meg a problémát.
Ja ha sikerül megjavítattni, akkor majd 50-60 ezrente érdemes váltó olajat cserélni benne.

pixma 2017.12.23. 08:31:00

@koribaby: Szia, fogalmam sincs, milyen lesz a maszek megoldás.

Gyuri Kristin 2018.01.29. 11:31:14

Szia! A Mercedes-Benz Vito 2005 évjárat 109CDI 65KW 2148 cm3 W639 motorkódú Diesel motor miben külömbözik a 115CDI 110KW W639 2148cm3 Vitótól? Én véleményem h ugyan az csak a motorvezérlő elektronika más benne! Ha nem így van ez csak az én véleményem cáfold meg ha nem így van mert én nem találgatni akarok hanem tudni akarom! Azt szeretném tudni ha én kicserélném a motorvezérlő elektronikát akkor a 65KW os vitóm 110KW ossá válna mivel gyárilag is így van mert gyárit tennék bele nem lenne probléma a motorra kérlek válaszolj és ha nem így van ahogy én gondolom írd meg nekem és fejsd ki bőven h miért nem vagy miért igennel válaszolsz köszönöm előre is válaszod! Üdvözlettel Gyuri!

Áron Bács 2018.02.03. 14:19:32

Sziasztok!

Nekem c200 w 204 2007.es olyan problemám van hogy egyszerre tobb dolog mondta be az unalmast kezdem az uzemanyag szintjelzo a digitalis jelzo hogy mennyit megy meg el az auto a tankban levo uzemanyaggal aztan a csomagtarto vilagitas sem mukodik az ules futes mukodik de a vissza jelzo nem vilagit es a taviranyitoval is csak ugy tudom nyitni az autot ha a vezeto oldai ajtohoz egeszen kozel oda tartom! Valaszotok elore is koszonom

nagyu 2018.02.03. 22:52:01

Szia!

Segítséget szeretnék kérni.Vettem szerdán egy 2003. évjáratú Mercedes E270 T CDI Elegance típust és most hogy már 4. npja használom azt vettem észre, hogy a motortérből alapjáraton is és menet közben is folyamatosan valami ciripelő hang jön.
Néha nincs ilyen hangja.
Tudnál segíteni, hogy mitől lehet ez a hang?
Az ékszíj vagy valami komolyabb?

Még azt szeretném kérdezni, hogy van a műszerfalon egy olyan gomb, hogy AC OFF. Ez mit jelent? ha bekapcsolom és világít akkor működik a klíma, vagy ha nem világit ez a gomb akkor működik a klíma, ezt szeretném megkérdezni.

És ha lenne ehhez az évjárátahoz kézikönyved, nagyon hálás lennék, ha tudna egyet küldeni.
Még azt szeretném megkérdezni, hogy ennek a motor
nak van e nívó pálcája, mert nem taláan a kkor hol.lom rajta, és ha v
Várnám válaszod.

Tibor Kovács armando 2018.03.28. 20:15:08

Hello egy oja bromlemam lene adot egy w210 es 300td automata 98 as mercim es ojag csinal hogx 30 liter gazolajal 150 km mentem el es ugy igazan nem is megy ugy ahogy szokot de nem fustol konyen indul elore is koszonom a segicseget

Sipos Gyöngyvér 2018.04.08. 11:53:48

szervusz! egy automata e 290 kombim van , elég zavaró hibajelenséggel. beindul pöcc röff, de vagy megy rendesen vált ahogy kell , vagy csak a fordulat szökik az egekbe de 60km/h a végsebesség , vagy nem pörög fel de nem is megy .... egyszerűen nem tudunk rájönni mi lehet .

Szegedi György 2018.04.24. 19:47:28

Az volna a kérdés hogy lehet leszerelni a belsötükröt Mercédes CLK 200 KOMPRESSOR

Timea Olah 2018.04.29. 09:16:07

sziasztok mercedesz 2001 es A140 autom van lemerült az aksi kiakarom cserélni nem birom kiszedni az aksit ja félautomatta elölvan az anyos ülesen valaki irjon köszi

Bodó József 2018.05.01. 18:14:25

Hello.w210 .e220cdi nagy sebességnél letilt mi lehet a hiba?

Novák Anita 2018.05.27. 17:30:17

Szia most vettem egy c180 -at
Szeretnèm tudni mi lehet a baj hogy bal oldalt forro levegőt fùj,jobb oldalt szuperül megy a klima.
Illetve szeretnèk a biztosìtèktàblàròl egy rajzot melyik melyik mert az sincs benne ès lehet csak az ment ki.köszönöm 203 tipus

sprinter1 2018.06.18. 16:00:49

Szia Pixma ! Eltelt pár év, a vas még megvan elgurultunk 75 e km-t szeret nem szeret , közben volt már termostát , fék , 2 x kuplungpedálnál munkahenger, első lengőkarok, hátsó futómű szilent csere, plusz a kötelező . Ennek ellenére imádom ahogy megy pl . mikor megyek hazafelé a Bécsi domboknál felfelé nincs ellenfél bevérzik a kis cm3 versenyzők arca , elfogy a kraft. De most megint bosszant a vas ezért is írok újra neked . Nem tudom emlékszel-e az adatok 2006 év végi c klassz 2,2 cdi 150 Le . Olajfolyása van ! Mindenhol olaj foltok vannak ahol parkolok, borzasztóan csúnya . Kiderítettem hol folyik . Az olajszűrőház hátulján van egy olajhűtő hőcserélő és a kettő között van egy kacifántos tömítés . A kérdés , hogy jön az onnan ki ? Oldalt a szívósor felől kell mindent kibontani , vagy egyszerűbb talán előröl kompletten az olajszűrőházzal együtt kivenni és kint már hozzáférve tömítést kicserélni majd minden vissza . Biztos van gyári útmutatás , csak én nem tudom . Ha tudnál segíteni az jó lenne ! Segítségedet előre is köszönöm Üdv.: László

pixma 2018.06.18. 18:08:16

@sprinter1: Hali, kiveszed a szívósort és rögtön hozzáférsz.

sprinter1 2018.06.19. 17:32:52

Hali ! Köszönöm a válaszod ! Szombaton ezt megpróbáltam , csak a szívósor nem jött ki , hátul a tűzfalnál van egy alu öntvény (kifli) amibe hűtővíz megy abba felütközött és annak az alsó csavarjához nem fértem hozzá , a csináld magad műhely ( Mietwerkstatt) zárni akart úgyhogy feladtam . A nagynyomású csövet nem szedetem ki , lehet ez volt a baj különben felfelé kijött volna . A gyár is ezt a munkamenetet írja , szívósor ki ? Üdv.:László

pixma 2018.06.19. 17:55:54

@sprinter1: Múlthéten cseréltünk pont. Kiveszed a termosztátot, kiveszed az üzemanyagcsövet, alul kell lekötni. Az alu kifli, bent marad, nem kell kiszedni. Ja, meg le kell kötni az elektromos csatikat, amik mennek lefele, emelő javasolt.

sprinter1 2018.06.19. 17:59:53

Oké Köszönöm szépen Üdv.: László

Kiki111 2018.07.12. 20:57:31

Szia. Szeretnék tanácsot kérni. Mercedes E211 diesel 2003 évjáratú és az a gond vele hogy néha csúszik a fék. Nem mindig, de néha néha csúszik, világít is a kis háromszög. A fékek ujjak, lelegtelenitve, minden rendben és mégsem jo. Nincs valami titka? Az első fekszereles ne úgy történt hogy a kocsi be volt csukva és kiiktatva a abs! Ezt fel is vette hibának és írja is a műszer falon! Helet ez a baja? Lehet meg azon valamit segíteni?. Előre is köszönöm.

pixma 2018.07.13. 06:04:42

@Kiki111: Pirosan világít a Service Bremse? Vagy csak az ABS lámpa világít? A hátsó féltengelyeken van a jeladógyűrű, azokat kéne kicserélni, az okozhat túl nagy fékerőt. Meg nem ártana, gyári technológiával kicserélni a fékfolyadékot.

Kiki111 2018.07.13. 16:20:27

@pixma: pirosan nem világít semmi csak irja hogy abs defective! Rá lépek a fekre, az autó gurul tovább és világít bent a narancssárga háromszög a csúszás gátló és aztán hirtelen bokkol a fék és így ál meg a kocsi.

Krisztián23 2018.08.12. 14:48:17

Sziasztok!
Nekem egy 2012-es C-s Mercedesem van. Tudja valaki, hogy tudom a telefonomat úgy összekötni a fedélzeti comtuterrel, hogy a kocsi hangszóróin szóljanak a telefonon tárolt zenék?

Olivr c220 2018.08.22. 20:34:45

@pixma: Jóestét. Olyan kérdésem lenne vásároltam egy 2002es c220 cdit 105 kw (automata). Teljes gáznál 60-70 km/h-nál eoc hibával letilt. Rail nyomásmérőt és a szabályzót kicseréltem egy kölcsönbe kapott jó darabbal. Van ilyenkor más opció ami közbe zavarhat, vagy injektorok ki és mehet bevizsgáltatni? Számitógépre dugva üzemanyagcső megfigyelést-hoz.
Válaszát előre is köszönöm!

pixma 2018.08.23. 06:29:28

@Olivr c220: Hali, Ja nagy gázadásra meg szokott állni, ha a résolaj veszteség túl nagy. Célszerszámmal meg lehet vizsgálni, hogy melegen mennyit ereszt vissza a befecsi. Ha nincs akkor mehet bevizsgáltatni.

Richárd Szép 2018.08.24. 22:47:09

szia merci c 180 2000 es benzines 2002 évjárat ki vettem az aksit és azotta nem müködik a központi zár mit lehet tenni

mike78 2018.10.24. 17:36:04

Üdvözlöm: Érdeklödnék hogy mi a különbség az ml 2,7cdi és a mercedes sprinter 316 cdi motor között.

Attila Magyari1989 2018.11.10. 18:59:30

Hello. W211 mercedesz benz e class 270 kombi. Tanácsot szeretnék kérni hogy mit tegyek abban az esetben ha nem indul el. Akkumulátor mindkettő rendben van. 4 napja nem használtan az autóm ma próbáltan indítani és nem indul majd 4x adtam rá az izzitást és semmi nem akarom tovább erötetni mert félek hogy lemerül az aksi. Volt már ilyen probléma de másodszori próbálkozásra sikerült elindítani.

Roland Mafla Omlás 2019.01.05. 15:41:10

Szia egy ojan kérdésem volna hogy egy 2004 es mercedes e270 automata egy akumlátor hibakoddal nem üködik a váltó írja hogy az SBC nem elérhető lehet ez a hiba oka ha nem akkor milehetséges még

Varga tibor72 2019.01.23. 03:52:40

Szia!!!adott egy c220 merci most vettem problèmám, hogy langyos levegöt fuj ,kérdésem hol nézem meg hogy mi lehet rossz vagy vigyem szerelőhöz köszi elöre is

Zsolt Dianics 2019.02.16. 13:33:16

Sziasztok!
A segítségeteket kérném. Mercedes w210 digit klímás . A fűtőventilátor elkezdett maximumon pörögni , és nem lehet szabályozni. Még a gyujtáskulcs kivétele sem hozott eredményt. Csak ha lehúztam a ventillátor saruját. A digitális szabályzóval minden működik hideg, meleg, klíma. Csak a ventillátor nem szabályizható. Mit keressek és ho
l. Valami relé? De hol?

Imre Zsolt (Zsolesz) 2019.04.06. 14:44:30

Üdv Pixma nemrég vettem egy w210-es 2000évjáratu 2.4 v6ot a probléma a következő vele ha nedvesebb a levegő pl reggel azonnal kijelzi az esp és abs hibát, napközbeni pedig újraindulás után az első két fékezés után visít hogy esp hiba akkor még abst nem is jelzi azt csak egy pár km után jelzi ki. Mit nézessek át rajta vagy mihez nyúljak mert kissé tanácstalan vagyok? Köszi

karesszz 2019.05.05. 22:37:08

Üdv Pixma.És mindenki másnak.határon túli vagyok"vajdasági"sajna.Most találtam meg ezt a blogo-t,nemgyözöm elolvasni a sok jo tanácsot.Nemrég vettem egy w202 1997 es 250td és nem müködik az abs rajta,de ki se gyúllad rajta a lámpa soha.Se gyújtáskor se menet közben.Hol keressem a bajt? És még egy kérdés.A viszko ventilátort hogyan lehet leellenőrízni,h.jo e?Vagy mekkora höfokná megy teljes kapacitásall? Előre is nagyon köszönöm a segítséget. ÜDV.

Dr.Petendi 2019.07.30. 13:05:32

Megint előjött a hiba :( w202 1.8 benzin automata hibajelenség:

Az autó nem indul 80-60 C-fok közeli vízhőmérsékletnél. Amint visszahűl azonnal elindul.

Az indítózás közben a fordulatszámmérő mutatója mozdulatlan marad, így arra gyanakodtam, hogy a főtengely jeladó a hibás. Kicseréltem. Illetve még a benzin szivattyú relét is kicseréltem, de nem segített rajta. Mellék infó de lehet fontos, hogy mióta a fenti jelenség fennáll két alkalommal az autó menet közben is leállt és utána jelentkezett a fenti hiba. Mindkét esetben nagyon alacsony fordulatszámon mentem a kocsival, illetve egy alkalommal alapjárati járatás közben 3-4 perc járatás után is leállt, de utána indult.

rácz zoltán 2019.08.22. 08:12:55

Van egy e220cdi-is mercim és az lenne a kérdésem hogy az anyós ülés alatt ami van légzsákkal kapcsolatos érzékwlő azt hogy mivel és hogyan tudom kimérni hogy jó e?

Clk Zoltán 2019.09.04. 20:31:59

Jó estét.
Mercedes clk W208 abs problémával küzdök egy ideje, a kérdésem az lenne, hogy az abs blokkot le lehet légteleníteni ha nincs rácsatlakoztatva szervíz programra, vagy csak azzal lehetséges?
Köszönöm

Varbai Nikolett 2019.09.16. 16:14:43

Hello az lene a kérdésem hogy E 430 nak jo a beszivo kulcsa ha nyisa a kormány zárat

Alexandra Veréb 2019.09.24. 08:41:06

Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy egy 2004-es évjáratú E osztályos(W211) Mercedesben a lejátszó nem olvassa be a CD-t és azt írja ki, hogy "Wrong CD" viszont a rádió működik. Ebben az esetben mit lehet csinálni?
Segítségeteket előre is köszönöm.

Berger Ferenc 2020.03.19. 19:28:01

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy van egy A160,1998 év,1.6benzin mercim,hidegen be nem tudom indítani,most lett benne üzemanyagszivatyú cserélve,másnap reggel már nem tudtam beindítani,

Berger Ferenc 2020.03.19. 19:34:42

Sziasztok!
A160,1998év,1.6 benzin
Hidegen nem indúl csak egy kis befecskendezésel,ha elindul utána már indítható.Hirtelen gázadásnál megtorpan,
Most lett üzemanyagszivatyú cserélve szervízben,másnap reggel már nem tudtam indítani

pixma 2020.03.20. 16:56:27

@Berger Ferenc: Szia, valószínű légmennyiség mérős, ami a motor vezérlővel együtt van.

Berger Ferenc 2020.03.20. 19:47:06

@pixma: köszönöm!
Ránézetek,de most másik szervízben
Hibakodot viszont nem ír ki

Petkes Csilla 2020.05.08. 08:46:45

Szia!
Nekem egy W168as Mercim van.Még nem derült ki biztosra de lehetséges hogy hengerfejes.Mit lehet vele kezdeni és mennyibe kerül a javítása?Uj alaktrészt célszerű venni vagy inkább felújítani a hengerfejet?Köszi a segítséget!

György Eke 2022.08.11. 12:50:35

1999-es clk 200 nem működik a hűtőventillàtor. A hibakòd olvasò a vìzhőfok èrzèkelő hibàjàt ìrja, de senki sem tudja hogy az hol van. Ùj a ventiillàtor.

László Nagy 511 2023.12.26. 16:53:21

Üdv!
Segítséget szeretnék kérni....
W203 220cdi 2006
Indítanám de nem indul. Műszerfalon az izzítás kivételével minden világít. A hűtőventillátor max fordulatszámon forogni kezd.
Minden bizti jó.
süti beállítások módosítása