Mercedes-Benz művek

Egy márkaképviseletben dolgozó munkás minden napjai. A tipikus hibák, a környezet, mint munka szervezés és az örömök, szépségek.

Friss topikok

Linkblog

Az új E-Osztály motorhibája

2010.03.03. 06:30 | pixma | 18 komment

Címkék: új motorhiba 212 e osztály om651

Igaz kicsit megkésve, de leírnám az új gyerek betegségét ennek a tipusnak, amire már meg van a gyógymód is.

Tehát az új motor OM651 gyártása során az egyik beszálító rossz ragasztó anyaggal szerelte az injektorokat és ez okozza a hibát. Még pedig azt hogy meg áll az autó. Check engine világít, a motor rángat, aut. váltósoknál le is áll, fullad. Régebben csak egy db befecskendezőt szabadott cserélni, de manapság már gyári előírás az összes cseréje. Persze gariban.

Állítólag még a motor gyártását is leállították pár hónapra, amigí a beszállító új alkatrészeket csinál, ami nem hibás. Érdekes, hogy csak akkor cseréli gariban, ha az autó bekerül a szervízbe és nem visszahívásos alapon.

A bejegyzés trackback címe:

https://mercedesbenz.blog.hu/api/trackback/id/tr431804817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

somaran 2014.03.03. 17:38:36

t. szerzö a kérdésem a következö: Merci w203 1,8 compresszor 2004 271946 motor. az auto diszpléjén hibaüzenetek jönnek: genetátorhiba akkuhiba, srs esp világitásszenzor lámpahiba . szervizben a teoria:kevés töltésből eredő fals üzenetdömping. a generátor próbapadon tökélates az auton viszont 13,9voltot btud.az akku uj. zavaro hibadmping.
valami jó ötlet???????? köszönettel Marosits Ferenc. (somaran)

pixma 2014.03.03. 20:40:42

@somaran: Helló. Jobb lenne utána nézni minden egyes hibaüzenetnek, aztán ha minden helyesen működik, akkor előfordulhat, hogy a műszercsoport tönkrement. De nem biztos, hogy ez a fő ok.

tamasattila 2014.03.21. 11:54:16

Szia,nekem 2001 es c 180 am van most vettem ,nagyon szép keves km 118 ezer.a gondom a kulcs:

Táviranyito hol nyit hol nem,lementem a mercibe aztmondtak uj kulcs kell,oke,megrendeltem 240 euro,most megjött az uj kulcs egyből müködik,elugrottam tankolni és már az uj kulcs se nyit se zár

most a mechanikus kulcscsal zártam be,de lehet egy ora mulva nyitja az elektronikus is.

idegesit.
kérlek irj valamit.
köszönettel Tamas

pixma 2014.05.04. 09:52:29

@tamasattila: Ha az új kulccsal is rosszalkodik, akkor lehet tovább keresni a hibát:)

Én éa én 2014.06.27. 22:58:18

T.Szerző!
Nekem egy régebbi modellel kapcsolatban lenne kérdésem.Adott egy 270 cdi w211 es gép,2002 évből.Nemrég került hozzám.A tapasztalatom,hogy tartól 100 km/h sebességnél ha hirtelen gázt adok,gyorsitok,letiltja a motort.Szerviz üzemmód és minden ami vonzata.Ujra inditáskor törlődik a hiba.A csatlakoztatott számitógép 2346 EGR vezeték szakadt kódot irja ki.Természetesen annak módja szerint át lett nézve minden számitás jöhető kábel,de hibát nem találtunk sehol sem.Amikor jelentkezik a hiba,akkor a check lámpa nem világit.
Azt szeretném megtudni,vajon mi lehet a hiba?Már több szerelőnél is megfordultam,de mindenki csak a fejét vakarta.Azt a tanácsot adták,hogy miért nem vásárolok sokkal egyszerübb autót.

pixma 2014.06.29. 09:15:39

@Én éa én: Helló. Ha EGR hibát dob be, akkor azt ki kell cserélni. Azért van ez, mert egy bizonyos helyzetben megszorul, a te esetedben, szerintem, nyitva marad és gázadásra nem kap elég levegőt a motor, ezt érzékeli, és máris át megy vészüzembe. Na most ha elektromos EGR van rajta, akkor ott le lehet venni a műanyag házát, és belehet fújni a tengelyét vmi sprével, majd megjáratni. pár hétre orvosolható a hibajelenség. De ha nagyon ki van kopva, akkor marad a csere.

Nagy Tamás111 2014.06.29. 09:39:45

Már ki lett cserélve az egr szelep és a másikkal is ugyanazt csinálja.Egyébként,igen,elektromos vezérlésü.Három kábel csatlakozik bele steckeren keresztül.

pixma 2014.07.02. 06:10:05

@Nagy Tamás111: Akkor ez egy rejtélyes hiba sajnos. Az nem lehet hogy menet közben a kábelköteg letestelődik? És a többi szelep jól működik? Szívócső lekapcsolás, turbó állító? Légmennyiségmérő? Néha előfordul, hogy nem az a baj ami a hibakód ír.... :)

bcyc 2014.12.19. 15:40:52

Üdv, segítségre lenne szükségem! Tudom, hogy így hibakiolvasás nélkül nehéz (melyre holnap kerül sor) de hátha tipikus hibáról van szó. Egy W211 220CDI automatáról lenne szó, melynek üzemmeleg állapotban "elmegy" az ereje, ezt néhány napja produkálja. Hidegen ill fél üzemi hőfokon normálisan megy, gyorsul, 80 fok körül pedig azt lehet észrevenni mintha turbó nélkül üzemelne, lomhán, lassan gyorsul, de hibát a műszerfalra nem ír. Volt rá példa, hogy kb. fél óra állás után is elindulva normálisan ment, de csak néhány kilómétert, majd ismét leesett a teljesítmény. Ma viszont néhány perces állás után szinte még üzemmeleg motornál nem indult el az autó, csak alapjáraton ketyegett, de gázadásra nem reagált, elinduláskor lefulladt. Kb. 20 perc várakozás után, pedig most már be sem indul az autó. Lehet-e így bármilyen diagnózist felállítani? Természetesen a műszeres kiolvasás után megírnám a hiba kódot, de most teljesen kétségbe vagyok esve, köszönettel várom válaszát, üdvözlettel:Békési

pixma 2015.01.02. 10:32:15

@bcyc: Remélem már megoldódott:)

bcyc 2015.01.02. 11:35:51

@pixma: Üdv, igen, EGR-csere volt a megoldás. Kühlwasser Werkstadt aufsuchen - ez mit jelenthet? (Nem vizszint, arra nivó-t ír) Köszönöm az esetleges választ, B.ú.é.k mindenkinek!

pixma 2015.01.02. 12:55:08

@bcyc: Akkor írja ezt amikor a szívó ventilátor hibás.

bcyc 2015.01.02. 13:25:00

@pixma: Bocs, de azt merre keressem?

pixma 2015.01.03. 23:49:11

@bcyc: A vízhűtő mögött van.

bcyc 2015.01.04. 00:11:52

A hűtőventilatorról van szó? Köszi

bcyc 2015.01.04. 00:13:11

Maga a vizhőfok egyébként rendben van

pixma 2015.01.04. 22:37:51

@bcyc: Úgy szokott lenni, de egy hibakód kiolvasás biztos jót tenne.

bcyc 2015.01.04. 22:42:29

Értem, köszönöm!
süti beállítások módosítása