Mercedes-Benz művek

Egy márkaképviseletben dolgozó munkás minden napjai. A tipikus hibák, a környezet, mint munka szervezés és az örömök, szépségek.

Friss topikok

Linkblog

A-osztály 169-es Váltóbovden

2011.09.15. 17:10 | pixma | 7 komment

Címkék: a mercedes osztály bovden váltó cdi

A váltónak a kapcsoló bovdenjének a faudifeje el tud törni és nem lehet váltani csak lötyög egymagában. Az új már módosított! Na a kicserélése nem semmi cirka 6 óra. A két első ülést; a két első szőnyeget; a középkonzolt ki kell szedni. Ja és ha könnyebben akarsz dolgozni még a motort a segédalváz kerettel együtt le kell engedni 8 cm-t. És így kevés átkozódással de ki lehet bányászni a bovdent. Olyan jól megcsinálták a németek, hogy a klímakas alatt vezették ki és akinek nem műszerész keze van az be se tudja oda dugni, mivel dupla lemez van ott.

A bejegyzés trackback címe:

https://mercedesbenz.blog.hu/api/trackback/id/tr973229874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamás_w168 2014.04.22. 18:27:01

Szia!

Van egy 2000-es w168-asom. A csomagtartó zárral gondjaim vannak. A központi zár hol lezárja hol nem. Ha bezárom kulccsal majd a többi zárat lezárom a központi zárral akkor van, hogy kinyitja a csomagtartót.
Ez most zárhiba, központi zár, vákuumszivattyú hiba?

pixma 2014.05.04. 09:50:44

@Tamás_w168: Talán a kábelezéssel lehet gond, de lehet, hogy valamelyik mikrokapcsoló.

Tamás_w168 2014.07.11. 11:45:23

Érdekes hiba volt, de megoldódott.
Aksi hibából adódott. Nem adott le annyi áramot amennyi kellett volna (feszültség megvolt). Mondjuk ez úgy derült ki, hogy az autó már el se indult, így ki kellett cserélni az aksit.

Bálint007 2014.07.24. 22:19:15

Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni van egy 1998 -as mercedes A osztályom. Minden rendben volt vele eddig, azonban mostanában indítás után leesik a fordulatszám és felgyullad a bas/esp lámpa. Párszor eljátsza majd elindul és nincs vele semmi baj tökéletesen megy. Filterek cseréje (levegő+benzin), gyergyák, olaj megvolt. De semmi néha megkatan.
Mi lehet a gond vele szerintetek????? Várom az ötleteket.

szutsb 2015.05.18. 09:19:06

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 2003-as Mercedes A (W168) 1.4 AKS automata kuplungos autóm. Váltó olajat cseréltem benne, elvileg 1,8 liter kéne bele, mert hogy ebben normál 5 fokozatú váltó van. De vagy 3 liter jött ki belőle... Hogyan lehetséges ez? Mennyi kell olaj kell ebbe a váltóba és azt hol lehet feltölteni, ha az olajszint ellenőrző csavarig csak 1,8 megy bele? Milyen olajjal mozog a kuplung hidraulikája? Esetleg a váltóból veszi az olajat?

pixma 2015.05.19. 18:06:53

@szutsb: Valószínűleg felhígult az olaj magától. azért tűnik soknak. Vagy nem gyári minősítésű volt benne. A kuplungot a fékfolyadékot használja a kinyomórészén, nincs összekötve a váltó résszel.

maximum 2017.12.05. 19:48:11

Sziasztok !
W169 A150 gyújtáskapcsoló- kormányzár hiba volt e már valakinél ?
süti beállítások módosítása